Wednesday, September 2, 2009

dia datang...

28/8...jumaat.arini aku g klang,umh abg hanif (my cousin)+ k.nani..al kesahnye, my shahril datang ngan best frenz dia le,kimi...cousin aku jgk..bkn nk mai jumpa aku pun main reason,tp teman kimi beli brg kete dia...org duet bnyk, mmg suka habiskan duet...(bile mu nk kahwin en kimi weh?)...alang2 datang, mestilah my shahril jumpe aku,kan2??..hehe..tp sedih la thn ni xdpt g beli bj raye sm2..huhu...kimi ni, ganggu lah!hehe...xpe, gua bg cam ke mu berkepit ngn shahril...mereka mcm belangkas!mesti berdua ke mana2...jeles aku...
esok nye aku n k.nani kena tggl kan kt jusco bukit tinggi, klang...dr kul 12pm sampai 4pm..mula2 window shopping je, pahtu shoping le...walaupun xbyk pun...beli sluar je..puas shopping g 'tgk wayang'...tp kt kedai tv...cite batman yg baru tu...ntah xingt...dpt la tgk wayang free...ptg tu around 5pm, kami bertiga:aku, shahril n kimi ambek train to kl central...ronda2 d situ je, then bukak pose..after that, kami pun berpecah...aku blk gombak n mereka berdua g hentian putra..mlm tu gak at 10pm, mereka blk kemaman...bye!c u during hari raye!padan muka kimi xleh raya kat kg...coz dia kna keja kt offshore...wahhhhhh!!meraung la mu ctu...

0 comments:

Post a Comment